جدیدترین کاشی های پشت چسب دار در بازار

توسط مدیر سایت
بروزرسانی در 13 اکتبر 2022

کاشی یکی از اجزایی است که نقش تعیین کننده ای در دکوراسیون منازل یا محیط دارند. کاشی ها در اقسام مختلفی دسته بندی شده و کارکردهای متفاوتی دارند. یکی از محبوب ترین فضاها برای نصب کاشی بین کابینت( مابین کابینتی) است.

کاشی بین کابینتی همانطور که از نامش پیداست در بین فضای کابینت و دیوارهای جانبی آن نصب و استفاده می شوند. این فضا علی رغم محدود بودن جایگاه متمرکزی داشته و بیش از هر قسمت دیگری از آشپزخانه شما جلوه و نما ایجاد می کند.

کاشی های بین کابینتی در سال های اخیر از جنس ها و تنوع بیشتری نسبت به سال های گذشته برخوردار شده و روند مدرن تری پیش گرفته اند. این کاشی ها که از آنها به عنوان تایل بین کابینتی نیز یاد می شوند در مدل های سرامیکی، سفالی، آلومینیومی، شیشه ای و … موجود می باشند.

کدام کاشی برای کابینت من مناسب تر است

انتخاب کاشی مناسب برای محیط بیش از هر فاکتور دیگری به سلیقه شما بر میگردد. در نظر داشته باشید که این شما هستید که قرار است دائما نمای کاشی را مشاهده و از آن لذت ببرید.

البته معیارهای متفاوتی برای انتخاب کاشی وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم. با اسپیناس مرجع فروش کاشی بین کابینتی همراه باشید.

  1. محل نصب کاشی
  2. جنس و متریال کاشی
  3. رنگ و مدل آن
  4. سایز ابعاد آن
  5. نوع نصب و هزینه اجرا
  6. قیمت تمام شده محصول
  7. مقاومت در برابر شرایط محیطی
  8. نحوه نظافت و شستشو

معرفی کاشی پشت چسب دار

کاشی پشت چسب دار یکی از کاشی و تایل های محبوب است که در سال های اخیر روانه بازار شده و به شدت مورد توجه قرار گرفته است. همانطور که شاید حدس زده باشید این نوع کاشی دیگر نیازی به هیچ گونه چسب و موادی برای پانچ شدن به دیوار نداشته و نصب سریع تر و آسان تری به همراه دارد. البته معمولا جنس کاشی های پشت چسب دار از آلومینیوم و استیل بوده و البته وزن فاکتور مهمی در این امر است.

معمولا تایل های پشت چسب دار از اندازه مشخصی که معمولا 30*30 سانت می باشند برخوردار بوده و چسبی که در زیر تایل خورده که نوعی چسب دوطرفه است از کیفیت و قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است.

موضوع مهمی که باید در مورد کاشی های پشت چسب دار در نظر داشته باشید این است که برای نصب این نوع کاشی نیاز است زیرکار شما که همان قسمتی است که قرار است کاشی بر روی دیوار نصب شود صاف و مسطح باشد، این تنها راه برای نصب صحیح و یکپارچه تایل پشت چسب دار است.

ویژگی های مهم کاشی پشت چسب دار

  • اولین ویژگی تای پشت چسب دار نصب آسان و بی دردسر آن است. معمولا برای این نوع کاشی نیازی به هیچ مواد دیگری نبوده و در سریع ترین زمان نصب می شود.
  • هزینه نصب و اجرای کمتر نسبت به سایر مدل های کاشی و تایل های موجود در بازار
  • تنوع بیشتر در دسته ای نوع محصول از لحاظ رنگ بندی و مدل
  • زیبایی منحصر به فرد و ایجاد وجه تمایز با سایر مدل های موجود
  • انعطاف پذیری در برابر انواع سطوح و کنج ها 
  • نظافت آسان تر و عدم رسوخ جرم و لک در بین آنها
  • نداشتن بند و یک تیکه بودن آن که زیبایی کار را دو چندان می کند.

جدیدترین کاشی های پشت چسب دارد در بازار

دیدگاه ها